Pagina's

maandag 20 februari 2012

De eerste onthulling van enkele logies

Dag iedereen!

Vandaag ga ik een paar logies voor jullie onthullen. Ondertussen volop aan het plannen voor onze trouw. Een tweede afspraak met onze feestzaal is reeds voorbij. We zijn nu een dj aan het regelen, fotograaf en het belangrijkste zeker " een trouwjurk ". Niet echt een leuke eerste ervaring gehad in de eerste trouwwinkel. Mensen ga dus nooit naar de Linea Lin te Lochristi als je niets koopt. Ik stond aan de grond genageld, hoe opdringerig ze hier wel zijn. Toen ik geen afspraak meer wou maken, was de manager zijn conclusie dat ik te laat ben voor een trouwkleed.

Ga nu deze week zelf een paar trouwwinkels bezoeken in Antwerpen na mijn werk. In het weekend ga ik dan nog een paar trouwwinkels bezoeken. Hopelijk heb ik dan mijn droomjurk gevonden zonder een tweede nare ervaring.

Laten we verder gaan met onze huwelijkreis...
Ik ga gewoon beginnen met de logies zoals onze reisplanning in mijn vorige bericht.

San Francisco: nog niet bekend

Yosemite: bekend!
In Yosemite verblijven we drie nachten in Curry Village. Deze Village ligt in het midden van het park. Het kan hier wel wat drukker zijn, maar zijn dichter bij de mooie wandelpaden en de natuur.
We gaan slapen in de Curry Village Tent Cabin! Zonder toilet en douche gaan we de eerste proef van ons huwelijk tegemoet gaan. De parken zijn eigelijk schandalig duur, zeker met twee personen. We betalen 114,22 USD per nacht of 87,76 euro (koers januari).




Mammoth Lakes: nog niet bekend

Death Valley: bekend!
We verblijven een nacht in Death Valley. We gaan slapen in Stovepipe Wells! Hier betalen we voor een nacht 99,68 USD of 76,59 euro (koers januari). Het hotel heeft een buitenzwembad en waarschijnlijk gratis wifi op onze kamer. Er is geen ontbijt inbegrepen bij de reservatie. Ze hebben wel een apart eettentje waar je vanalles kan eten.


Voorlopig ga ik het hier bij laten zodat ik vlug een nieuw berichtje kan plaatsen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten