Pagina's

donderdag 18 oktober 2012

Dag 28: Laatste volle dag LA

Zaterdag 6 oktober staan we op rond 10u. Het is vandaag onze laatste volle dag in Amerika en de villa. We ontbijten op het gemak en vertrekken rond 11u naar de Gardenwalk te Anaheim. De schrijfster heeft nog bijna geen kledij kunnen vinden en kopen en hoopt vandaag toch iets te kunnen scoren.

De gardenwalk ligt net naast Disney. Er is niet veel volk. We gaan een paar winkeltjes binnen, maar zonder resultaat. Ik heb wel kledij gepast, maar ofwel is het te kort of te breed, of mijn maat niet enzovoort... Op vlak van kledij ben ik een zeer moeilijk geval. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet dragen en met wat ik het beste sta. Voor sommige mensen onbegrijpelijk, maar voor mij een echte nachtmerrie. :(

Na 1 uur zonder resultaat te passen, gaan we naar de winkeltjes van Disney. Hier koop ik een mooi houten beeldje van Belle. Ik verzamel mooie beeldjes van de Disney Prinsessen voor wie het nog niet wist. Nu heb ik al Belle in het glas, steen en hout. Het was trouwens de laatste en een unieke collectie. Me happy! Er stond nog een sneeuwwitje en Cinderella.

Er is heel veel volk in de winkeltjes. We kopen nog wat kleine souvenirs en lopen weg uit de drukte. Oei, ik krijg een megaflauwte! Had nog niet veel gegeten en het was al bijna 14u. Gelukkig is Tom om een cola gegaan, want ik had een serieus suikertekort.

We verlaten Disney en rijden nog naar de Walmart. Hier hebben ze nog een aantal winkels o.a Forever 21. In een winkel naast Forever 21 heb ik twee handtassen kunnen kopen. Een blauwe die megahandig is en een rode countryhandtas met korting. In Forever 21 pas ik ook nog een aantal kledij, maar weer geen gewenst resultaat. Heb nu wel spijt van een mooie jas die ik daar gepast had. Maar ja de koppige ik, was er van overtuigd om ene te vinden in Belgiƫ en goedkoper. We zullen zien of dit ook zo gaat zijn.

Na Forever 21 was ik het echt beu. We gaan naar de walmart om nog wat eten te kopen en rijden nog naar de Panda Express. Die zijn trouwens megalekker en heel goedkoop. Aangekomen in de villa is het al donker en al 18u. Pfttt, hadden beter niet gaan shoppen. We eten en kijken ondertussen naar een film. Na het eten spelen we nog een aantal spelletjes in de gameroom o.a biljart.

Een megavoordeel aan onze villa is dat we het vuurwerk kunnen zien van Disney op ons terras aan de voorkant van de villa. We genieten van het mooie vuurwerk met al zijn mooie kleuren en vormen. Na het vuurwerk maken we nog gebruik van de hot tub en het zwembad. We sluiten onze avond heel laat af met een film. Helaas is onze reis bijna voorbij en verlaten we morgen Amerika.

Bye!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten