Pagina's

donderdag 20 september 2012

Dag 11: van Zion naar Bryce Canyon

Onze wekker liep deze ochtend (19 september) af om 6.30u. Het is weer tijd om op te staan. We gaan nog vlug ontbijten in hetzelfde restaurant van gisteravond. Tom kiest voor eieren, toast en spek en ik voor de pannenkoeken. De service is een pak minder dan gisteren en moeten lang wachten op onze bestelling. De koffie is ook bijna niet te drinken. De fooi van gisteren was bijna 20 %, maar vandaag geven we slechts 12 %.

Na ons minder ontbijt vertrekken we uit ons hotel en rijden door naar het postkantoor om al wat kaartjes op te sturen. Eindelijk zijn deze ook vertrokken.

Vandaag gaan we wandelen aan de Canyon Overlook. Een korte wandeling van 2,5 km, maar het uitzicht was alle tijd en afstand waard.





 
Ook Teddy kon genieten van het uitzicht.


Het is ongeveer 32 C° vandaag (19 september) en een stralende blauwe lucht. We beginnen al een mooi kleurtje te krijgen. Misschien kom ik nog even bruin als de papa! Na de Canyon Overlook rijden we door naar Cedar Breaks Monument. Het is hier ook zeer mooi. Zelfs de bomen zijn in prachtige kleuren. En we nemen een foto van een 1600-jarige oude boom.



Boom van 1600 jaar oud



Onderweg stoppen we nog in een souvenir shop. En daar had Tom iets gezien voor mij waar ik al de hele reis op zoek naar ben. Maar dit laat ik nog zien op een foto! En ik zal het dan nog eens vermelden.

Om 16u komen we aan in Bryce Canyon National Park. Hier is het al iets koeler, maar toch nog een 24 C°. We stoppen aan alle view points om foto’s te maken. Er is behoorlijk wat volk hier, zelfs een paar Belgen.



 
Het is al 20u wanneer we in ons hotel toekomen. Er is hier weer geen internet dat werkt! Altijd zou er gratis internet zijn, maar werkt dan niet. We eten nog een broodje in de Subway. Haha, ja ze hebben hier een subway en nu schrijf ik nog de blog in een word document om hopelijk binnenkort te posten. Slaapwel lieve mensen!

PS Ik moest nog even vermelden van Tom dat we nu al twee dagen elektrisch geladen zijn. De auto geeft ons keiveel schokken. Het is zelfs zo erg gekomen dat we de tv zonder een knop aan te raken, kunnen aan – en afzetten zonder aan te raken. We lopen er gewoon voorbij en aan – of af gaat die. De stekker is zelfs uit de tv, omdat het zo erg is! Loolllzzz!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten