Pagina's

dinsdag 25 september 2012

Dag 17: Back to Monument Valley

Nog te schrijven en is nog Toekomst! ;)

Bij het schrijven van deze zin wisten we niet wat er ging gebeuren. Een zeer triestig ongeluk wat ons een hele week heeft gekost om er mentaal weer bovenop te komen. Het doet mij nog steeds pijn, zelfs bij het schrijven van de blog. Een ongeluk dat we niet konden vermijden, wat onze reis een nadeel heeft gegeven. Verder wil ik er niet op in detail gaan omdat sommige mensen hier ook verdriet van zouden krijgen. 25 september zal dan ook een dag zijn waar we elk jaar een kaarsje zullen aansteken.

We hebben zelf geen lichamelijke schade opgelopen, alleen mentale schade en beetje schade aan de auto.

Kort post ik wat foto's van onze dag voor het ongeluk.



Filmopname van National Lampoon's Vacation

John Ford Point

Links: Yei Bi Chei van de film Forrest Gump
Rechts: Totem Pole van de film Back to the Future 3


Elephunt Butte

Camel Butte

5 opmerkingen:

  1. hey jessica en tom wat mooie foto s

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet echt nooit wat te schrijven op je prachtige blog posts, maar ik dacht: "Melanie schrijf IETS gvd" en voila! K'mis jullie beide, maar ik ben ook enorm blij dat jullie al dat mooi's zien :3. Amuseer jullie alvast nog verder en neem de volgende keer dat je een beer ziet, hem mee voor mij :D.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een beer heb ik zeker mee! Maar een bruine beer zal de volgende keer zijn :p

      Verwijderen
  3. Dag Tom en Jessica ik mis jullie zeer nog twee weken te gaan amuseer je en geniet van een goede vakantie vele zoentjes m Carine, Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen